wtorek, 7 lipca 2015

Obsesja


Obsesje.Mam ich całkiem sporo.Jedną taką ,choć niemłodą to chyba ostatnią(no może przedostatnią,bo doszedł jeszcze komputer).
To zdjęcie przedstawia jedną z nich.To mój taki wszechświat-nie ma tam ludzi.No dobra są,ale gdzieś zupełnie z boku.No więc lasy na północy naszego kontynentu to jest miejsce,gdzie czułem się wspaniale,a było to kilka lat temu.W chwilach,gdy było naprawdę ciężko,myślałem o byle jakiej chacie w lesie najlepiej nad brzegiem morza.Rybacy dostarczaliby mi rybki,chodziłbym na jagody,jakiś bimberek by się znalazł u znajomego myśliwego.Byle tylko mi nikt nie przeszkadzał.Tak,tak,ja juz miałem to wszystko tak poukładane.oczywiście w wyobrażni.Ale z tamtych wypraw przywoziłem spokój,taki wewnętrzny,który został we mnie na długo,właściwie do dziś.Ale już pora ,żeby ponownie naładować akumulatory.Z jednej strony to bardzo proste,wyjść z domu i udać się tam.Z drugiej..no właśnie-nie mam już niestety(od niedawna co prawda) 16 lat.Pozostaje mi tylko,no właśnie,co?Pomarzyć?...
...Gdy zaczyna padać,ja myślę sobie,oho tak jak w Skandynawii.Ale tam leje inaczej.Rano na łące u sąsiada mgła-aha-jak onegdaj,gdy spaliśmy na trawie w Jokkmokk,tylko tam było jakoś niesamowicie.Albo w sklepiku jagody-ee,tam dopiero to są jagody.I duże i małe i maliny a grzyby!Oho ho.A ludzie jacy! A zorza polarna!!!W TV to się chowa!!!
Świrowate,prawda? Ale cóż.Lepsze takie świrowanie niż inne,nałogi i takie tam destrukcje.A może to są tylko całkiem zdrowe marzenia.

2 komentarze:

aga pisze...

Kiedys przeczytalam, co zreszta bardzo mi sie spodobalo - 'wszystkiego najlepszego i marzenia, ktore zostanie niespelnione'. No tak... Przeciez swiat bez tego, oj...wyobrazasz sobie tylko gluche echo w miejscu slow 'marze'. I z jednej strony fajnie spelnic jakies swoje marzenia, a z drugiej jeszcze fajnie miec jakies gdzies z przodu przed oczami... zeby nie wniknac zupelnie do swiata pustki. A ta twoja Szwecja, to dobre miejsce dla ciebie by bylo, ale jakbys tam byl teraz, albo zawsze to przestalbys to doceniac.

Irek P pisze...

Eh Ty moja kochana mądralo.